Bilder från dagen

Alltså, vad är det för kyla som har kommit ner hit? Just nu står termomentern på så mycket som -22. Helt sjukt! Hur som helst så tog jag en promenad med Veronica och Wilda idag, hur trevligt som helst :) Passade även på att fota lite, har ju en utställning att jobba inför, såatte.. Och när jag verkligen är på fotohumör, då blir det riktigt roligt, vilket får mig att vilja ha en egen systemkamera. Någon som är villig att sponsra med en? Hehe...


Veronica och Wilda


Jag och Wilda





Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Anonym /

Wow, nice pics!

Postat den 2009-12-19, klockan 14:42:13
Emelie Talvis - e t a l v i s ♦ / http://etalvis.blogg.se/

SV: Vad kul att du läser min blogg! =) Ska ta och kika igenom din.

Postat den 2009-12-20, klockan 14:35:27

Anonym: Tack! :)

Postat den 2009-12-20, klockan 21:24:25