Do you ever feel like breaking down?

Alltså, mitt sista jullov kommer spenderas på en skola. Vad in i...? Får tydligen börja jobba en vecka tidigare, tre extra dagar. Det innebär att jag sammanlagt får en ledig dag (förutom de röda dagarna), och det är dagen innan skolan börjar. Är lite småirriterad över det, jag som är helt slutkörd av allt vad trean innebär, så får jag inte ens vila upp mig på lovet. Så ja, jag får vila upp mig nån gång i februari, när sportlovet kommer. Åh, vad jag älskar att gå i skolan ibland...
Anyways, nu blir det ett avsnitt av Sex and the city, sen sängen, man ska ju upp om ungefär 6 timmar. Så ja, god natt!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Emelie Talvis - e t a l v i s ♦ / http://etalvis.blogg.se/

sv: tusen tack :)

Postat den 2009-12-21, klockan 16:19:57