090211

Nackspärren har inte gett med sig, har fortfarande grymt ont! Riktigt irriterande, gör ju ont så fort jag försöker röra på huvudet. Men men, det är bara att ta, borde gå över snart. Slutade tidigt idag, det var sådär lagom skönt! Vanligtvis slutar jag 18 varje onsdag, men idag var den sista lektionen inställd, så man kunde sticka hem redan 14.40, helt underbart skönt :D Jag slutar ju tidigast 16 varje dag, så det var riktigt skönt att komma hem så tidigt, man hinner med så mycket mer liksom. Så fort jag kom hem så var det att gå ut med kissemissen direkt, den skitungen kommer springande såfort man öppnar dörren. Det är så gulligt, han ställer sig upp, ungefär som en surikat, mot byrån där kopplet ligger. Supergulligt =) 
Sen har lite annat hänt, måste också plugga till svenskaprovet vi har på fredag, men jag ooooorkar inte. Jag hittar mycket roligare saker att göra, som att leta efter nya smycken! Cocoo är min favoritsida, de har grymt snygga saker, sen så behöver man inte betala någon frakt, guld värt! :) Jag har ställt in mig på en klocka, tre halsband och typ 374481276armband! Är man tjej så är man, haha. Nej, nu blir det how i met your mother.
Puussss


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?