Bort med BWO!

Okej, det här måste jag bara få sagt:
Jag har läst på flera olika bloggar om att de tyckte BWO förtjänar en finalplats, men att låten var tråkig. Och att om det varit mer fart i den så skulle den lätt gått vidare. MEN nu är det såhär att de har kommit tvåa och trea flera gånger, bevisar det inte att de INTE går längre än så? En del låtar med BWO är väl rätt bra, men i stort sett alla låtar precis likadant, och det är jag såå trött på! Martin Rolinski (stavas?) i all ära, han har en bra röst, men jag är så innerligt trött på Alexander Bard! I år skippade han shortsen iaf, och det är ju en positiv sak. Nej, BWO har gjort sitt i melodifestivalen tycker jag.
Men det är ju bara min åsikt.

Nu börjar filmen igen, help.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?