Yää

Okej, torsdag. Idrott (JEEY), håltimme, naturkunskap, engelska och psykologi. Dagen har varit rätt lugn, har typ bara varit genomgångar. Men det är skönt. Hahah, värsta roliga grejen hände på psykologin. Vår lärare har precis öppnat dörren, och det strömmar in folk. Så kommer Mattias (tror jag (a)) och sätter sig brevid mig, sen hör man bara ett DUNK. Och vad hände? Jo, ett bord gick sönder. Anledningen? En kaffemugg, hahah. Kaffe på hela golvet, så började det ju lukta också, ganska logiskt. Efter lektionen så hade ju jag slutat för dagen, men jag och Cattis gick och mötte Matilda och Rebecca i styrelserummet. Så där chillade vi bara, riktigt skönt! Och nu är jag grymt trött, har ju knappt sovit alls på två dygn. Nu kanske man kan hoppas på EN natts sömn iaf. Nu ska jag typ kolla tv, 2½ män visas, och det är ju kul. Sen fick jag reda på att det är singalong om en kvart. Det avsnittet vi medieelever var på. Ska nog kolla på det :] Och jag syns i rutan typ 4 gånger, hahah. Om minnet är som det ska alltså.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?