Fest och lektioner

Jag hade planerat att lägga mig och sova direkt när jag kommit hem, men promenaden med Therese gjorde mig piggare. Så ser jag att våra scheman nu finns (!) på hemsidan. WOHO! Har dock tydligen fått japanska, även fast jag inte valt det... Aja, det löser sig. Hur som helst blir det nog rätt skönt, har fått rätt bra tider. Däremot kommer nog C-kursen i foto kännas, har nämnligen en lektion varje dag måndag-torsdag. Hur som helst, kvällen var supertrevlig, tack allihopa! :)
Nu: sova.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

jag har precis startat en veckans blogg tavling pa min blogg. Vill du bli veckans blogg? Vet du nagon riktigt spannande blogg som du tycker borde bli det? kommentera inlagget "veckans blogg" och skriv varfor din blogg borde vinna! kram <3

Postat den 2009-07-12, klockan 09:46:35