"Det står treeeee treee, vad händer?!?!?!?!?"

Det står mellan Sverige och England. Det är ett fullsatt Ullevi i Göteborg. Efter första halvlek står det 3-0. Till England. Det enda jag kunde tänka var att nu krävs ett mirakel för att vi ska hinna ikapp. Vad händer i andra halvlek? Vi kommer ikapp. Första målet gör Berg (som är min nya hjälte, hehe), det andra gör Toivonen. När det är ungefär 10 minuter kvar av andra halvlek så gör Berg mål igen! Så jävla nice, kommentatorerna skriker så att rösterna skär sig.
TREEEE TREEEEEEEEE!!!!!! VI ÄR IKAPP, VAD ÄR DET SOM HÄNDER? VAAAAAAAAAAAAAH.
Hahah, det var underbart! Så det blev tilläggstid, 2 x 15 min, och det står fortfarande 3-3. Då blir det alltså straffar. 5 chanser var, och båda lagen sätter 4 av 5. Då kör dem ju bara på, en från varje lag får köra, tills ett lag missar en. Det gjorde Sverige. Fyfan. Det var inte kul. Ja typ lackade världens här hemma hahaha. Det är inte bra att komma in i sånt här för mycket....

Sen kan jag meddela att jag kan typ inte gå in på Sveaplan längre, jag blir ju fan förföljd hahahaha ;p Lite jobbigt äre, haha. Förra gången jag var där hände det, och likaså idag.. Och så är det något med att jag ska träffa på lärare där, förra gången vare bästa Hazel, och idag vare Danne Allard, haha. Känns som om ja nästan träffar lärare oftare på loven än i skolan (y)



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Anders /

HAHA! Det berättade du ju om. Hur många stalkers har du haft under de åren jag känt dig? 5? 50? ;)

Postat den 2009-06-29, klockan 04:05:56