090307

Det blev lite väl sent igår, kom i säng först vid halv 6 på morgonen, och vaknade halv 3 på eftermiddagen. Och jag är fortfarande trött, hehe. Och idag är det den sjunde mars, vilket betyder att det är exakt en månad tills jag blir 18! Tjoho vad jag längtar! På tal om födelsedag, jag var på stan med mami igår, så var vi inne på gina, och jag hittade x antal jeans som jag provade (det är galet vad många snygga jeans som har kommit in, vanligtvis har jag väldigt svårt att hitta något par som jag tycker om), så är hon så dum att hon avslöjar att hon tänkt köpa ett par till mig. Mami är ett geni, haha.
Och på tal om födelsedagar så börjar jag fundera på vad jag ska köpa till Gustav, tror jag vet en sak han skulle gilla! :) Och visst, det är över två månader kvar tills Elin fyller, men jag vet vad jag ska köpa till henne med! Jag känner mig väldigt i fas med presenter, haha. Vanligtvis har jag så svårt att bestämma mig, så svårt att hitta något bra, men nu känns det som om det kommer bli väldigt bra, jappjapp! Nej, nu ska jag se ett avsnitt av simpsons, sen blir det mello! Puuusss


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?