090330

Idag var det buffert, vilket innebär att jag skulle kunnat gå hem vid 11.30. Men icke sa Nicke, då har man genrep med kören till 15, sen ett möte på NTI vid 16.00. Så det blev ingen kort dag för mig inte. Men jag ska inte klaga, tiden går fort ändå. Så nu sitter jag i styrelserummet och väntar på att klockan ska bli ungefär kvart i, så jag kan börja dra mig mot NTI. Matilda var här för inte så länge sen, och hon visade tröjorna till antivåldskapanjen. Jag säger bara, de är jäkligt NAJS! ABC-gruppen har gjort ett bra jobb, yesyes! Tydligen ska de även fortsätta trycka tröjan, så att folk kan köpa dem, för ungefär 50 spänn, det är ju hur najs som helst. Men nej, nu är den fem över halv, så kanske ska börja stänga ner allt, sen bär det av till NTI för ett möte. Bara det kommer fler, förra gången blev det bara jag och Viktor, höhö. Ohwell, pusselipusspuss!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

SV. Åh! Jag kan inte göra annat än hålla med dig! Hans brittiska är verkligen charmig! =)

Postat den 2009-03-30, klockan 17:38:20