Holy mother of God

Okej, jag kan knappt andas. Det är så otroligt, fan vad glad jag är! Jag läste på twilightsweden att de på nordisk film ska försöka få hit twilight-skådespelarna till den svenska premiären av New Moon !
Rob Pattinson, världens snyggaste man - TILL SVERIGE? Till Stockholm, snacka om att jag ska fixa biljett till premiären DÄR då! Nu hoppas jag som fan att nordisk film lyckas, då kan jag dö lycklig. Liksom, jag ääälskar Rob, och de vet de flesta som känner mig, hahah! Tänk vilken lycka då om jag får se honom in real life? Det känns som en dröm, allvarligt.  Nej, jag kan inte tänka på annat nu, damn vad jag är glad! :D

(Sen så älskar jag klänningen Kristen har på sig. Grymt snygg är den!)


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Läste också det ! Hoppas verkigen det blir så skulle dö av lycka så jävla snygg e han (L)

Postat den 2009-03-04, klockan 21:41:58

I knoow, och det är det jag säger, världens hetaste ;)

Postat den 2009-03-04, klockan 22:51:16

hon är så JÄVLA söt där! och han är ju, as always, snyggast ;)

Postat den 2009-08-28, klockan 21:11:20