Individuella val!

Var nyss inne på hemsidan, och såg att man kan se vilka individuella val som finns! Jag funderar starkt på att välja filosofi a, men sen vet jag inte, behöver i alla fall 100 poäng till. Borde väl ta samhällskunskap b, men jag vet inte om jag orkar. Jaja, det löser sig nog, får ta och tänka på't!
Sen, en väldigt sad nyhet.. Jag och Linda pratade med Carina på foto, så avslöjade hon att hon bara kommer jobba kvar den här terminen =( Det är INTE kul. Snacka om att jag kommer sakna henne, hon är ju bästa läraren vi har. Suck. Jaja, jag hoppas vi får Gunnar i trean då, han är en rolig prick han! Men tyvärr tror jag vi får Kjell. Visst, han kanske är jätteduktig, men vi är faktiskt vana med Carina och Gunnar. Usch vad jobbigt dethär blir.

Och för två timmar sen fick jag mejl från cdon, och Så länge vi båda andas har levererats! :D WOHO liksom. Ganska passande eftersom jag klagat till Liza över att den har tagit så lång tid på sig. Okej, två dagar, men när man längtar så att man nästan dör (jag överdriver inte), då går tiden väldigt långsamt. Men då ska jag åka iväg och hämta den imorn, direkt efter skolan! Om jag inte varit tvungen att plugga ihjäl mig till svenskaprovet (renässansen, fattar nada) jag har på onsdag så hade jag bara läst, läst, läst! Sen har jag ju engelskan också.. Får kolla med Jenny imorn om när arbetet ska vara klart, har knappt gjort ett piss, men det är bara för att jag inte har en deadline. Jag måste jobba mot en deadline, annars skjuter jag bara upp det, hela tiden. MDK:n är i stort sett klar, ska bara skriva rent den, och det kan jag göra imorn. Så boken får nog vänta till typ på onsdag. Kommer säkert inte klara av att låta bli att läsa den, men ändå. Det är värt ett försök, svenskaprovet är ju faktiskt viktigt..


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?