I HUVUDSTADEN

Åh, vilken sjukt trevlig dag jag haft! Det var Fotomässan, där Too funny (Two funny? 2 Funny?) gjorde någon sketch. Misstänker att de varit med i Talang.. De var sjukt roliga iaf, helt sicka trick de kunde. Filmade en del men orkar inte lägga in dem nu....hehe. Vi såg några ur Körslaget (tror jag?), sen bar det av mot SVT-huset för inspelningen av Parlamentet. Innan vi fick gå in i studion såg jag en skådespelare från Rederiet och Anastasios Soulis!! Åh, jag har haft världens crush på AS sen jag såg Det Brinner. Haha. Inspelningen var iaf rolig, de som var med var Henrik Dorsin, Kristoffer Appelqvist, Soran Ismail och Henrik Hjelt. Såå skönt att slippa Johan Wahlström, som tydligen var sjuk, eller något i den stilen.


Titta, hur söt är han inte på en skala? Aww.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?