LISTA

Exakt ålder? 18!
Var bor du? Eskilstuna..
Bor tillsammans med? Mami och Felix.
När tog du studenten? Tar studenten om 7 månader!
Något jobb? Inget, tyvärr.
Pussat någon idag? Nje.
Vad har du ätit idag? Sallad till lunch, tacos när jag kom hem!
Dagens smink? Rouge & mascara!
Dagens roligaste? Omöjligt att välja. Parlamentet? Too funny (2 funny eller whatever)? Hände mycket roligt idag!
Har du många vänner? Jag har de bästa vänner man kan önska sig! 
Hur många har du kysst? Räknar inte direkt..
Har du pojk-/flickvän? Nej, kan jag inte säga.
Vem pratade du med i telefon senast? Mami.

SENASTE..
..personen du kysste? En jag tycker om väldigt mycket.
..gången du spydde? I somras. Haha fy!
..gången du grät? Nån dag sen, misstänker jag.
..pizzan du åt? Var det Hawaii vid Halloween-plojet mån tro?
..gången du var i Göteborg? Var nog 2001, tror jag..
..gången du var i Stockholm? Några timmar sen, haha.
..gången du var full? Typ 3 veckor sen
..personen som såg dig gråta? Vet ej..

VEM..
..vill du kyssa nu? Den jag tycker om!
..vill du sova bredvid inatt? Ingen, det är så skönt att breda ut sig själv ;) Nejmen, samma svar som ovan.
..ska du träffa imorgon? Har faktiskt ingen aning. Någon som vill träffa mig då? ;)
..sjöng du senast för? De som lyssnade när vi satt i bussen på väg hem antar jag, haha. 
..vill du ta med på en romantisk resa nu? Ja, vem..?
..förtjänar att dö? Ingen.

VAD..
..vill du helst göra nu? Mysa framför en bra film.
..vill du ha nu? Blodapelsin-drickan som står i kylen. Mmm *Gör Homer Simpson-ljud*
..längtar du till? Studenteeeen!
..är det bästa som hänt dig? Mycket ♥

Hittade listan hos Yazmina.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?