NEW MOON 21/11

JAAAAA!!! Vi har biljetter till New Moon! :D:D:D:D Eftersom SF's hemsida kraschade igår och jag satt vid datorn i skolan (stenåldersburkar som knappt fungerar) så insåg jag att mina chanser att få biljetter till premiären var så gott som 0. Fem minuter efter att man kunde boka var över hälften av alla biljetter borta = En sur Bella. Jag som ville gå på premiären. MEN! Jag ska inte klaga, går ju dagen efter! =) Åh, vad jag är pepp! Har setat och kollat alla trailers och sånt nu på kvällen, ska läsa igenom boken (igen...) också. Jag är nog klar imorgon, senast på lördag. Hehe. Den här filmen kommer bli så bra, att få se både Taylor och Robert utan tröjor, det gillar vi.

(och den här killen är bara 17 år, helt sinnes!)



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Hej sjuktsnyggakillar !

Postat den 2009-11-05, klockan 23:28:20