OCH DE SOM KOMMER NÄRVARA...

...under inspelningen av Parlamentet är inga mindre än Soran Ismail (yes!), Henrik Hjelt, Henrik Dorsin och Johan Wahlström. Och ingen Glans eller Betnér. Eller Wickström för den delen. Aja, man får nöja sig! Nu är det bara en skoldag kvar, sen åker vi. Är så sjukt pepp! Fredagen kommer bli soft, Fotomässan OCH Parlamentet-inspelning, mhmm.
Idag stannade jag hemma från skolan, mådde inte så bra när jag vaknade. Så har jag sovit i stort sett hela dagen - och jag är fortfarande trött. Hur är det möjligt egentligen? Blir en lugn kväll, drar nog igång antingen Titanic eller Ondskan och fixar lite (läs: massa) te med honung, jag tänker inte bli sjuk !


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Z A N D R A :) / http://decevven.blogg.se/

sv: härligt! :)

Jo, det är finfint!

vad gör du då?

Postat den 2009-11-11, klockan 21:44:52

Hejsan! Ja man ska kunna beställa armbanden men det är inte riktig fixat ännu. Vi måste ha så ni kan föra över pengar till ett konto vi banken så vi sedan kan skicka armbanden till er. Men vi ska lösa detta. Annars får vi göra som så så länge att ni får föra över pengarna till någon av våra föräldrars konto så länge :) Kram Paulina på rosabandet hope UF

Postat den 2009-11-12, klockan 15:40:14