Finally

Åh, jag blev äntligen klar med mitt tal. Skickade över den till både Jasmin och Mattias för att se vad dem tyckte, så det blir nog bra. Dagen har hur som helst varit väldigt fullspäckad. Först morgonmöte, sen skola till 16, därefter möte (okej, jag ritade mest på Viktors händer, men iaf.. Hehe). Vid 18 drog jag och Viktor på upptäcktsfärd i stan, mucho trevligt, tycker jag :) Vi har typ bestämt något som händer på Halloween också, feting naiizing! :D Jag säger bara Volturi... Det kommer bli bäst! Hur som helst så slutade det med att jag hängde med mot hans hus, och sen stack jag till Lidl och köpte den otroligt goda juicen (haha, jag älskar juice. Finns nästan inget bättre) och sen stack jag hem. Från typ halv 9 har jag jobbat med talet och nu är jag klar. F*n vad skönt det känns. Så nu ska jag belöna mig själv genom att se på nya One Tree Hill-avsnittet, sen sova!



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?