Tisdag.

Jag är helt off idag. Jag gick upp alldeles för sent, och en kvart innan jag börjar så cyklar jag hemifrån. Under foto märkte jag också att jag totalt missat att beskära en bild, f*ck. Det drar ju ner hela betyget. BAJS. Gunnar sa också att bilderna ska sättas upp på skolan, och jag är med på hela 4 bilder, haha :D Feting kuling alltså. Jag är på bild uppe på Odlaren, och nu också på Eskil. iLike. Hahaha. Sen har jag hunnit gå och hämta ut ett paket, samt plugga till historian och fixat klart religionen. Nu är det bara svenska kvar, och den ska jag fixa klart imorn! Nu äre dags för nya avsnittet av How I Met Your Mother!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
mattias /

haha så du har börjat kolla på det oxo :P

eller gjorde du det förut med?

Postat den 2009-10-14, klockan 01:12:08

Haha börjat? Jag har gjort det ett bra tag :p

Postat den 2009-10-14, klockan 18:40:35