Obehagligt

Jag var ute och gick för inte så länge sedan, och så händer något som jag tycker är riktigt jobbigt. Eftersom jag alltid går med min iPod på så hör jag inte om någon ropar på mig. Däremot hör man när någon tutar. Så kör en röd golf (I think) förbi, kör ca 30 meter och stannar. Jag går om den, och vad händer då? Biljäveln kör om en gång till, kör ytterligare 30 meter - och stannar igen. Samma sak upprepades säkert tre-fyra gånger... Usch, det var verkligen obehagligt.

Nu till något roligare. Imorn har vi spexfoto, eftersom allt sket sig totalt så har vi äntligen bestämt oss för vilket tema vi ska ha. Skitbra, dagen innan bilden ska tas... Hehe. Lite jobbigt bara att kläderna jag ska ha på det fotot hade jag på mig i skolan idag.. Hade jag vetat vilket tema vi skulle ha hade jag ju inte använt den klänningen idag.. I-lands problem eller vad?



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Nej gud vad läskigt :O

Postat den 2009-09-17, klockan 22:39:57

Okeeej vilken skum jävel satt bakom den ratten? :S

Postat den 2009-09-17, klockan 22:57:12
yasmine modell och blivande mamma / http://yasminegill.blogg.se/

sånt där kan va jkligt obehagligt, vet aldrig vad de finns för sjuka människor. krams

Postat den 2009-09-17, klockan 22:59:47