Roast på Berns!

Har ganska nyligen gjort klart Jimmys design till bloggen, och nu sitter jag och kollar på Roast på Berns. Och André Wikström & Magnus Betnér är ju så jäkla roliga! Allt blir ju så mycket roligare när jag känner mig så trött också. Sov bort hela (!) dagen igår, efter en uppesittarkväll med vännerna i lördags, vilket resulterade i att jag vaknade väldigt tidigt idag, när jag börjar sent....you just gotta love it. Var hur som helst ute och fotade och modellade med Malin idag, och när vi kom tillbaka till skolan hann vi i stort sett bara logga in, och sen kommer Monica (mentor) upp och frågar vad Kjell (lärare) gjort. Majoriteten av alla datorer i huset hade tydligen slocknat.. Förutom våra då. Hahahah! Utöver det så fotades vi i styrelsen idag, och nu ska jag återgå till femman!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Hahah duktig lärare :D:D

Postat den 2009-09-15, klockan 19:02:51