Isabelle eller Isabella?

Så länge jag kan minnas har jag i stort sett alltid blivit kallad Isabelle av nya människor, oftast från nya lärare. Till slut tröttnade jag på att rätta dem, och av just den anledningen började jag småle för mig själv när jag svarade på ett mejl till min coach och avslutade med att skriva just det: Isabelle. Bra där! Äsch, kärt barn har många namn, eller hur är det man säger det? Hehe. De senaste dagarna har jag iaf uträttat en massa tråkiga saker, som att gå till banken osv. Inte det roligaste direkt, men ja. Har också varit och hälsat på på Eskil två gånger i veckan, kul att träffa folket igen :) Så var det utgång i fredags på Nybron, blev en väldigt rolig kväll! Och som tur är har jag väldigt svårt att bli bakis, annars hade det inte varit roligt att åka och fira min kusin dagen efter, ehe... Väl där blev det väldigt trevligt. Min andra kusin kom med sin fru och barnen, och den yngste är ju bara så underbar! 2årige Erik, så jäkla söt :D


Fina Yasmine! Ser även mosters nya sommarstuga! Så mysig och tomten är enorm, haha.


Fastnade mellan typ 100 såna bilar när vi skulle hem. Vill ha, vill ha, vill ha! :D


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

sv: Eller hur ;D

Postat den 2010-08-29, klockan 19:20:53

Såna bilar är så fräcka!:D

Postat den 2010-08-29, klockan 20:24:41

dagen har varit bra faktiskt..inte lika seg som vanliga söndagar:p haha..



jag kom nyss hem, var ute och åt thaimat med en kompis.. mummsigt^^ hehe..

mitt sommarlov e riktigt slut nu, börjar skola imorgon. Aiya:(



Godnatt^^

Postat den 2010-08-29, klockan 23:48:20

Fin blogg =)

Postat den 2010-08-30, klockan 19:10:41