r swedish guys all gay or stupid?

Rubriken har ingenting med inlägget att göra, bara en del av en rolig konversation jag hade tidigare idag. Hehe.. Ahja, har äntligen fått igång min cam, woho. Hittade rätt drivrutiner på nätet så nu funkar den finfint! Och med det säger jag och Felix god natt, ska nog somna framför He's just not that into you eller liknande. Och ja, med tanke på bilden - Jag har fått glasögon! RayBan blev det. Dock är det bara till läsning och sånt. Oh well, natt!



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

hej:D



nu e jag hemma igen efter "nelly-party".. så kmr få ett par skor hemskickad:D dt var inte så mkt folk där.p haha..



Hoppas dagen har gått bra för din del..nattinatti~~

Postat den 2010-08-04, klockan 01:55:03

svar; ja jag vet , snacka att jag vart avis på henne :o

men dom säljer en massa lady gaga tröjor på h&m :D

Postat den 2010-08-04, klockan 11:58:45

aww..tack så mkt:) hehe..~¨



hoppas dagen har gått bra..kram

Postat den 2010-08-05, klockan 01:08:54