Världens gulligaste familj

Har precis kommit hem från Ärla efter att ha firat min moster och hennes man. Trivs väldigt bra därute, otroligt mysigt hus och så är det alltid fullt med folk där. Alltid kul att träffa mina kusiner som jag i stort sett bara träffar någon gång om året. Så fick man ju träffa alla kusiners barn, alla är ju så förbannat jäkla söta :) Albin och lilla Elias som knappt vågar hälsa, sen har vi Elrik som pratar med allt och alla, haha. Så mysigt, jag älskar barn!

Vad ska man göra nu när man kommit hem då? Blir iaf en lugn kväll, helt tömd på energi känner jag. Tror nog jag ska se Torkel i knipa. Hehe, grym film!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

hur har dagen varit då?:)

Jag kom nyss hem från stan..proppmätt:p nu e jag belåten o lat:p haha..~~

händer ikv då?:D

Postat den 2010-08-21, klockan 19:51:48

Jag gillar släktträffar :D åh Torkel i knipa. Har hört att den är rolig! Fast har ingen aning om vad den handlar om! ;O

Postat den 2010-08-21, klockan 23:24:15

Ohja verkligen. Hoppas att Kristen inte tar åt sig av alla dumma kommentarer från tidngarna också sånt, måste fan vara jobbigt...

Postat den 2010-08-22, klockan 13:16:12

svar; bra det ;) , att tiden inte gick till spillo ;)

Postat den 2010-08-22, klockan 13:35:01