Bad day

Dagen har inte varit den bästa för mig. Ingen sömn, tre koppar kaffe, gick till Ica i snöovädret för att köpa knäckformar och grädde. Kommer hem, knäcken blir perfekt. Det enda som gått bra idag. Både iPod+mobil är cp. iPod-en går inte att stänga av och mobilen stänger av sig själv. Och nu sitter jag och äter äckliga nudlar och tittar på Gilmore Girls och tjurar. Inte nog med att det är jul, utan nu har man tre saker att köpa, som alla kostar en hel del pengar. Plus pengar till körkortet dårå. Sen vill jag ju resa bort till min födelsedag. Peppen eller vad..?



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Hejjsan!

Var jätte gärna med i vår tävling på bloggen, vinnaren vinner ett helt eget inlägg på vår blogg där man får skriva om sin egen blogg, sig själv, lägga ut länkkar och bilder! (:

LYCKA TILL / MOLLY FRÅN TRESYSTRARNAIJEANS

Postat den 2010-12-20, klockan 20:46:35
♥ L A I L A ♥ / http://lailaaziz.blogg.se/

Ser gott ut=)

Postat den 2010-12-20, klockan 21:25:09

Hej hej, just nu har jag en tävling inne på bloggen där du kan vinna ett armband! Kika in och tävla! :)



God Jul! :)

Postat den 2010-12-20, klockan 23:20:09

mums med knäck :-)

tråkigt med en dålig dag, men det har alla ibland!

Postat den 2010-12-21, klockan 07:22:15