Exakt ett år sedan idag

Bläddrade bakåt i arkivet för att hitta något jag skrev för exakt ett år sedan idag. Bästa dagen på hela året, lätt!



Alltså, jag är i extas. Har jag träffat Edi Gathegi? Seriöst? Jag kan inte beskriva känslan att träffa någon som honom, det var så sjukt coolt! Har ännu inte förstått att jag faktiskt pratat med honom (och skämtat, han är en väldigt rolig snubbe!). Man fick inte ta några bilder på honom, men jag har en autograf! Måste bara skaffa en ram, nu ligger den bara i en plastficka här hemma... Och det passar sig ju inte!


(Haha, när mamma först fick se bilden -hon har varken sett Twilight eller New Moon- trodde hon att det var jag som stod brevid Edi. Hahaha. Det var allt lite kul Fotot är ett A4.)

Edi: What's your name?
Jag: It's Bella.
Edi: You're joking?
(Han tittar på mig och ler, lite lurigt, hehe)
Jag: No, i'm not. My name is actually Isabella, although I prefer being called Bella.
Edi: Ah, I see. Bella....
(Säger han samtidigt som han börjar skriva på fotot. Sättet han sa 'Bella' på var så speciellt, han drog ut på det väldigt långt, haha. Ungefär som när han säger "You are so mouthwatering" i New Moon.)
Kände mig väldigt lugn när jag stod där, han var extremt trevlig och glad, tackade för att man kom, sa att det var trevligt att träffas och så. Men när jag väl gått bort en bit, då kom det här lyckoruset. Mina ben började skaka frenetiskt och jag fattade knappt vad som precis hänt. Hade jag precis pratat med Edi Gathegi aka Laurent aka rastavampyren?! Åh, ett minne för livet, verkligen! 091205 ♥



Och tror ni inte att jag inte har skaffat en ram ÄN?! Den ligger fortfarande i plastfickan haha... Den är i alla fall uppsatt över datorn, så jag ser den hela tiden :D


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Hejsan, vad göres? :)

Postat den 2010-12-06, klockan 15:56:32