100117

Kom precis in efter en långpromenad med hunden, och nu sitter jag och kollar på Blåsningen. Andreas Lundstedt vare som blev blåst, en synskadad man som liftat med dem till Trosa snodde deras bil och körde rakt in i bla en hel del brevlådor, sen kom Renee Nyberg, utklädd till fågelskrämma. Väldigt underhållande, måste jag säga.

Sen har även min systemkamera kommit! Blev måttligt förvånad när jag kom hem i fredags och hörde att mamma fått sms-avin. Det skulle liksom ta ungefär 10 dagar för den att komma (=fredagen den 22/1), så kom den fredagen innan.

En sak jag är lite konfunderad över är det här med djuren vi har här hemma. Jag tror inte det är en hund och en katt vi har, då hunden låter som en björn och katten låter som en ko....haha! Värsta ladugården här hemma.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?