Var det lov, sa ni?

Just nu ser det ut som något bokmonster typ spytt över hela mitt rum. Det ligger böcker precis överallt. Vilket antagligen beror på att jag började rensa skolböcker och anteckningsblock runt midnatt. Kände att det behövdes. Men utöver de högarna så ligger det en hel drös av universitets- och högskolekataloger framme. Sen (självklart) en massa 'vanliga' böcker, det har gått så långt att allt inte ens får plats i bokhyllan...

Oh well, idag var sista dagen på jobbet! Fy tusan vad skönt det känns, kan jag meddela. Att gå upp så tidigt som jag varit tvungen att göra de senaste veckorna är inte min starka sida. Jag kan ju knappt gå upp när jag ska till skolan, och då går man ju upp några timmar senare...hehe. Nej, nu orkar jag inte vara uppe längre, är så sjukt trött. Avslutar dagen (natten?) med några bra låtar.


L A D Y  G A G A - T E E T H


M A T C H B O X  2 0 - U N W E L L


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?