Why don't you take a picture? It'll last longer.

Åh, köpte världens finaste skor idag, är helt lyrisk över dem, hahaha! De ska då användas till studenten. Så tre veckor får jag allt hålla mig... Hehe. Gick runt med bankomaten idag (mami), vilket gjorde att jag bara behövde betala hälften. Score! Så nu är jag i stort sett klar med saker till dagen med stort D. Känns skönt. Då är det bara intensivplugg under veckan som kommer dårå, man känner sig ju sådär lagom stressad pga att betygen ska vara satta om lite mer än en vecka...

Äeh, nu ska jag somna framför ett avsnitt av Vänner, så man är pigg till imorn. Vi får nämligen finbesök :)



Oh we got 'em going crazy
Maybe cuz we're so amazing
You hate me cuz i'm everything you ever wanted to be
Prima J – Rockstar


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Svar: skönt att höra =)

Jodå här är det bara fin fint =)



Kram♥

Postat den 2010-05-23, klockan 12:26:43