HP7 P2-dröm

Alltså, jag hade en helt sjuk dröm inatt. Jag drömde att jag var Harry Potter - haha. Har nog kollat på senaste filmen för många gånger under en veckas tid. Det var liksom handlingen i del två av Dödsrelikerna (som kommer på bio i juni) som utspelade sig. Dock var den lite annorlunda (Jag, eller ja, Harry, fick en dödsätartatuering. Lite oväntat haha), och Voldemort var läskig som fan. Vi sprang liksom runt på Hogwarts och han var överallt. Öppnade man en dörr stod han i det rummet, stängde man den stod han bakom oss. Herregud. Men överlag stämde drömmen med boken väldigt bra. Det är väldigt svårt att beskriva här, men ja. Så vaknade jag och trodde att Voldemort var i vardagsrummet. Hahaha.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
♥ L A I L A ♥ / http://lailaaziz.blogg.se/

Godnatt :)

Postat den 2010-11-24, klockan 00:26:11
♥ L A I L A ♥ / http://lailaaziz.blogg.se/

hahaha rolig drömm :) uppdatera nu gumman =)

Postat den 2010-11-24, klockan 09:58:32

Fin blogg =)

Postat den 2010-11-24, klockan 20:50:00