Det går bra nu!

Börjar med att summera kvällen igår: Förfest hemma hos Verro med en del dricka, blev personligt rekord för min del...Hehe. Det var ett jävla drag på Harrys, fick flashbacks från studenten när man blev nersprutad med massa alkohol av Nemo och Jocke. God drink och en gigantisk shot. Tequila är farligt, haha. Åt världens godaste hamburgare på vägen hem (Rundgrillen är bäst!) och hamnade i säng vid 4-4,30.

Så idag har det varit en väldigt lugn dag, är inte ett dugg bakis. Som tur är blir jag i stort sett aldrig det. Sedan fick jag ett väldigt glädjande besked idag, har letat som en tok efter en speciell grej, och nu är den snart min :D



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

Postat den 2010-10-09, klockan 22:51:56

Hej:)



hur har dagen varit för din del då?:)

Hoppas allt e väl med dig iaf..

sj kom nyss hem ... varit ute o så..tråkigt som fan=( asch. hela stan e dött:p haha~~



godnatt^^

Postat den 2010-10-10, klockan 01:33:20

<3

Postat den 2010-10-11, klockan 13:52:18