Kampanjande

Eftersom det är val imorgon har vi kampanjat ordentligt senaste dagarna. Helt slut i benen när man väl kommer hem, vilket blir runt tre på natten. Är det 80-timmars kampanj så är det! Igår talade (för er som missat det) Fredrik Reinfeldt på torget, och så pratade jag och Amanda politik med Sean Banan vid parkeringen mellan biblioteket och gamla teatern innan han skulle in och spela på Harrys.

Nu ska jag iaf käka innan det är dags att ta mig ner till stan igen :D



Bilderna nedan är tagna av Amanda.

Jag var glad.


Nazisterna intog torget. Som tur är blev det inget slagsmål, som förra veckan.


Vi pimpade vår apa.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Jennyh ♡ Malta, mode & chihuahua / http://jennyh.se

skoj :) m vinner ikväll

Postat den 2010-09-19, klockan 12:49:14

hej:)



jag e tibaka igen:) Allt väl med dig då?:)

hoppas helgen har varit bra för din del~~ dåligt väder som fan:(



ha en bra dag^^

Postat den 2010-09-20, klockan 13:20:07
Matilda /

Nooooooooooooooooooooooo! Ok, en gullig apa, men Bella, join me on the left side of the road! SSU-eskilstuna har en tíger iaf ^^ :P

Postat den 2010-09-20, klockan 16:46:44
Emelie Talvis / http://etalvis.blogg.se/

svar: kul att du tog dig tid att svara på frågan! :)

Postat den 2010-09-21, klockan 13:44:26

Matilda: Haha! Jag håller mig nog till högern ;)

Postat den 2010-09-21, klockan 18:14:06