Bed rest

Alltså FU. Gick och la mig igår utan att känna några som helst smärtor i foten. Vaknade och kunde inte röra foten. Gör ont som in i självaste fan. Kan inte stödja mig på höger fot, så behöver jag ta mig någonstans så får jag hoppa som som någon jävla enbent kanin. Ringde sjukupplysningen, som sedan kopplade mig vidare till bokning. Fick tid två timmar senare. Tar taxi ner, får vänta i en timme, kommer in, läkaren kollar min fot och säger att jag bara behöver vara sängliggandes i minst tre dagar, antagligen längre. Får inte ens några kryckor. Men visst, det gör tydligen inget att man gråter av smärta. Sedan blir det taxi hem. 550 kr och allt man får höra är: Vila. Jävla helvetes cp kukdag.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Hur är det?? :D

Postat den 2011-01-30, klockan 19:06:03
i i d z. - enblekingechey. / http://prinsesc.blogg.se/

superfin blogg! :D

hänt idag? (:



KRAM!

Postat den 2011-01-30, klockan 19:10:39