Armand Mirpour

Tjenis penis hörrni. Var ett tag sen, hehe. Hänt lite smått och gott, har bland annat dragit på mig en ordentlig förkylning. Huvudvärken från helvetet, inte ens tabletter hjälper. Great! Något som hjälper är mina kryddstarka nudlar med extra cayennepeppar. Riktigt starkt, wunderbart! Tyvärr så går det ju inte att äta nudlar hela tiden, haha...

Det var tänkt att jag skulle skriva om något roligare än snor och huvudvärk, nämligen om Armand Mirpour! Han var i stan i lördags och spelade under Earth Hour i stadshuset. Snacka om att jag var glad över det. Det var en sjukt bra spelning, väldigt mysigt när det bara var värmeljus som lös upp hela fullmäktigesalen. Var på tiden att man fick se honom igen, sist var ju Antivåldskampanjen 09 (som han nämnde på scenen, haha!). Två år var lång tid att vänta. Men oj vad värt det var. Så bra, så fantastiskt bra. :D



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

heeh jo då det är det. :) göres?

Postat den 2011-03-28, klockan 14:26:41

låter värt två år

Postat den 2011-03-28, klockan 15:36:50

jag svarar på kommentarer och kollar lite fler bloggar innan jag ska gå och lägga mig. :)

Postat den 2011-03-28, klockan 23:17:11

nu ska jag springa och öva sång! :)

Postat den 2011-03-29, klockan 18:09:58

Den konserten verkar ju ha varit grym, särskilt under earth hour!

Postat den 2011-03-30, klockan 21:19:19