Dagens

Flera dagar har gått och jag har fortfarande inte lagt in bilderna från i onsdags... Bra Bella! Fan, orkar inteee. Bjussar istället på detta; dagens låt! Nick Cave & The Bad Seeds - O Children. Sjukt bra låt om jag får säga det själv. Tänkte först ta en låt från Marie Antoinette soundtracket, men denna passar nog fler av er. Åh så bra den är! ♥



Justja, är det någon av er som testat root beer förut? Det sägs ju att man inte kan beskriva smaken alls, ungefär som med dr pepper. Men jag kan allt jämföra drickan med något! Ni vet tuggummit Jenka? Ungefär så smakar det. Känns såklart konstigt att svälja (no pun intended...) dricka det, något som smakar tuggummi vafan haha. Nu ska jag fortsätta med min filmkväll (Ten Inch Hero avklarad, nu är det HP7p1 som gäller), puss på er!



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?